maanantai 8. elokuuta 2011

Leikkiä, leikkiä.

Koska mun viikonloppu on taas maanantai ja tiistai, kerkisin tänään jo päivällä hallille. Alotettiin taas rauhottumisella ja oleilemalla muutaman muun koiran seurassa. Sitten käsikosketusta ja istumista. Lisäks otin luoksetuloja pari. Ja sitten me vaan leikittiin :) Lelunvaihtoleikkejä yms. Tuolla on vähän tapana saatuaan lelun lähteä hurvittelemaan sen kanssa itekseen, joten näitä mulle lelun tarjoamisia arvostetaan nyt kovasti..


Illalla lähinnä jumpattiin. Pentujoogaa ja takapään hallintaa. Tehtiin myös targettia tassukosketuksella ja perusasentotreeniä.

Nyt on muuten kommentointiasetukset muutettu semmosiksi ettei enää tarvitse olla mitään google/blogger/tms-tiliä jotta voi lähettää kommentin. Eli kaikki pystyy ja on jopa suotavaa jättää kommentti vierailusta joskus! ;)

2 kommenttia:

  1. Kerro, mikä on käsikosketus ja mihin sillä tähtäät? Eli missä aiot käyttää hyväksi?

    VastaaPoista
  2. Eli siinä koira kuonollaan tökkäsee mun kättä. Eli ihan niin kuin vaikka nenäkosketus targettiin. Se on mun mielestä hyvä tapa aloittaa kaikki target-treenaaminen, kun sen opittuaan käytös on siirrettävissä helposti muihin kohteisiin. Se on mun mielestä myös hyvä leikki silloin kun haluan sen keskittyvän minuun muista häiriöistä huolimatta. Siihen ei ole liitetty käskyä, eli sen pitää itse huomioida minua jos vaikka sattuis tulemaan käsi koskettavaksi, siitä kun saa palkkaa! :)

    VastaaPoista