keskiviikko 24. elokuuta 2011

Tuplatreenit

Tänään aamupäivätreenit hallilla. Koska pitäis alkaa tekemään kohta pentuhyppytekniikkaa (mulla on sellaset pehmopuomit jo hankittu) täytyy laittaa ensin paikallaolo lelupalkalla kuntoon. Eli Monty jätetään istumaan, viiään lelu (matkaa oli nyt enimmillään 10m) ja palataan koiran tykö. Sitten vapautus lelulle. Meni kyllä hyvin. Eka jäin tietty lähemmäs lelua mutta päädyin jo toistoilla Montyn viereen asti. Ei varastanut kertaakaan.

Lisäks puutuin nyt tosissani sen pahaan tapaan hummailla yksinään lelun kanssa. Treenattiin ihan hallin päädyssä eli ulko-ovi lähellä. Kun se alko leikkimään itselleen, mie läksinkin ulos hallista. Sille tuli tietty kova hätä mun perään. Muutaman toiston jälkeen ei tarvinnu kun ottaa askel oven suuntaan ni johan oli poju tarjoamassa lelua mun kanssa leikittäväksi :)

Otin yhen lelunoudon. Pidin varmuuden vuoksi kevyesti pannasta kiinni mutta ei ois varastanut :) Kosketusalustatreeniä myös, sekä yks luoksetulo.

Päivällä retkellä Salmilompolossa. Laskettiin muut menemään edeltä rantaan, myö jäätiin autolle Montyn kanssa. Hirviä kitinä taas sinne muitten perään. No, sain sen tekemään touchia ja ottamaan kontaktia ja sitten kun olin varma ettei se varasta heti kun lasken irti, käskin sen istumaan, ottamaan kontaktin, laskin viiteen ja vapautin.


Iltatreeni hallilla. Suvi kuvasi videoklippejä treeneistä, työstän niistä videon kohtapuoliin. Ekaks annoin sen vaan voittaa lelun ja katoin tuoko mulle. Meinas lähteä hummaileen mutta askel ovea kohti toi lelun mulle. Yks istumaan jättö leluvapautuksella. Yks luoksetulo. Pitkästä aikaa pöytää, jossa maahanmenotreeniä. Kosketusalustaa. Niin ja skeittaamista! Se on kyllä hauskaa, Jettakin kokeili ja tykkäs kovin. Kohta noille bc:ille hankitaan omat isot laudat ja sit ne treenaa yhessä ja sit ne opettelee kaikkii skedetemppuja ja sit ne vaatii jo skeittiramppia hallille ja ... :)

1 kommentti: